Haemme aluemyyntipäällikköä

18.8.2023


Oy Maanterä Ab on metalliteollisuudessa käytettäviä työkaluja, hiomatarvikkeita ja tuotannon laitteita maahantuova sekä myyvä yritys. Tarjoamme alan toimijoille kattavan ja ammattimaisen kokonaispalvelun, laadukkaat tuotteet sekä parhaat tekniset ratkaisut. Oy Maanterä Ab on perustettu vuonna 1941 ja on nykyisin osa ruotsalaista Indutrade -konsernia, johon kuuluu yli 200 yritystä yli 30:ssä eri maassa ja joka työllistää yli 9 000 teollisuuden ammattilaista.


Haemme vahvistusta myyntiorganisaatioomme,

ALUEMYYNTIPÄÄLLIKKÖ

Vastuualue

• alueen avainasiakkuuksien strategian mukainen ratkaisumyynti, kehittäminen, asiakastyytyväisyys ja uusasiakashankinta (lastuavat työkalut, hiomatuotteet, laitteet)
• sijaintipaikka Tampere – Jyväskylä – Kuopio -akselilla tai sen Itä-puolella
• asiakkuudet ja alue määritellään osin sijainnin perusteella
• lisäarvomyynti asiakkaille löytämällä prosesseista kehityskohteita, määrittämällä niihin ratkaisut ja perustelemalla sen hyödyt

Odotukset ja mitä arvostamme

• soveltuva tekninen koulutustausta, esimerkiksi AMK konetekniikka tai vankka käytännön työkokemus vastuualueen tehtävistä
• erityisesti suurimpien asiakkuuksien menestyksellinen kehittäminen edellyttää useamman vuoden kokemusta lastuavien työkalujen ratkaisumyynnistä
• konepajateollisuuden metallin työstömenetelmien tunteminen teoriassa ja käytännössä
• työ edellyttäessä asiakkaan prosessin ymmärtämistä ja valmiuksia mm. teknisten kuvien sekä materiaalin käsittelyyn
• aiempi työskentely konepajoissa tai vastaavissa tehtävissä sekä laaja verkosto toimialalla katsotaan eduksi
• riittävät myynti- ja neuvottelutaidot sekä valmiudet esiintyä kirjallisesti ja suullisesti niin käytännön tekijöiden kuin päätöksentekijöiden kanssa
• tehtävä edellyttää säännöllistä matkustamista kotimaassa, ajoittain myös ulkomailla sekä englannin kielen hyvää hallintaa
• tehtävässä onnistumisessa auttavat hyvät IT-taidot sekä office-ohjelmien hallinta

Millaiset ominaisuudet auttavat tehtävässä onnistumisessa

• innostut haasteista ja ratkaiset niitä oma-aloitteisesti, sinnikkäästi sekä määrätietoisesti
• osaat esittää tekniset ratkaisut asiakkaalle yhdistämällä vankan teknisen osaamisen, persoonasi ja ratkaisumyyntitekniikan
• tiimihenkisyys, yhteistyökyky ja hyvä vuorovaikutustaidot niin asiakas- kuin sisäisessäkin kommunikaatiossa
• asiakaspalveluhenkisyys – innostut onnistuneiden ratkaisujen myynnistä ja tyytyväisistä asiakkaista

Tarjoamme

• perinteikkään, tunnetun ja uudistuvan yrityksen, jolla on vakaa konserni taustalla
• ammattitaitoiset ja hyvät kollegat, joilta saa tarvittaessa tukea
• kirkkaan strategian ja selkeät tavoitteet
• itsenäisen, haastavan ja vastuullisen tehtävän, jossa saat myös riittävät valtuudet toiminnan kehittämiseksi
• hyvän perehdytyksen sekä modernit tilat sekä työvälineet
• kilpailukykyisen palkan ja edut


Lisätietoja tehtävästä antaa Talent Hunters Oy/konsulttijohtaja Jan Bjugg, p. 0400 570 560.
Lähetä CV ja hakemus palkkatoivomuksen kanssa osoitteeseen jan.bjugg@talenthunters.fi.